2016. május 18., szerda

Pár szó rólam

Ha már így megosztom veletek az életemet jobb lenne, ha közben egy kicsit meg is ismernétek. Mint mondtam idén kezdtem a gimit ezen kívül már körülbelül két éve írok, de csak nemrég kezdtem nyilvánosan is megjeleníteni az írásaimat. Tavaly megvettem az első kompakt fényképezőgépemet, mert hobbim a fotózás és imádom. Média szakon tanulok és szeretnék is ezzel foglalkozni. Nem mondom, hogy lámpalázas vagyok, de az első pillanatban mindig megrémít, ha ki kell állnom az emberek elé legyenek ezek akár a szüleim, az osztálytársaim vagy idegenek. Az általános iskolában szinte kényszeresen függtem az emberek véleményétől és többre tartottam azokat mint a sajátomat, de most már ez kezd megváltozni. Nem mondom, hogy száz százalékig tünetmentes vagyok, de haladok a jó irány felé. Szerintem egyelőre elég, ha ennyit tudtok menet közben úgyis kiderülnek még a dolgok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése